2007. augusztus 14., kedd

Sok-sok kep - Megint ekezetek nelkul...

Gezu es Melman kalandjai Belgiumban

Nos, emberek, lassatok csodat, frissul a blog, egy heten belul most mar masodszor, es raadasul sajat kepekkel fogok most szolgalni :-)

Kicsit muveszkedtem a nagy belga alfoldon két kis kedves utastarsammal (akiket meg valamikor az elejen bemutattam).

Ime a kepek (minimal kommentarral).

1.) Gezu es Melman a falnal, amint epp nagyon romantikusan nezik egymast




2.) Zsiraf a rengetegben




3.) Melman a fan




4.) Gezu a fan




5.) "Hianyzol, Kicsim, olyan messze vagy most tolem..."




6.) "Te is hianyzol..."




7.) Es vegul a kedvencem, a virag. :-)

1 megjegyzés:

HerrL írta...

Kicsit személyeskedjünk "blogunkon"' Nekem az utolsó két kép tetszik a legjobban...Nem mennék bele Kisbogár, a kompozíciós kérdésekbe, nem is azért tetszik annyira...Te is hiányzol Kedves, nagyon...
Kedves olvasó igen én LédyN "barátja" vagyok aki már lassan két hete nem látta az Ő Drága Zsiráf mamáját...És már az őrület haaaaaaatttttttáááránnn vvvvaaannnnnnnnnn..Na mindegy ez tényleg túl személyesre sikeredett, de lássuk be, kell néha ilyen is...
Csók: Zsiráf papa