2007. július 5., csütörtök

Koncepció

Hát, igen. Valaha nekem is volt ilyenem. Merthogy azt gondoltam, hogy ha az ember blogot ír, azt nem lehet csak úgy durr-bele-a-lecsóba módon. Föl kell építeni a témákat.

Gondoltam írok egy bevezetőt. Ez meg is volt.

Aztán, ha már zsiráfokról van szó, ismerjük meg a zsiráfokat. Ez is fölkerült a blogra.

Ezután (gondoltam én, kis naiv) az kellene következzen, hogy elmesélem, miért is a zsiráfok lettek e kedvenceink. Nos, ez a poszt már íródik, de mivel még mindig nem vagyok vele megelégedve piszkozatként várja a további csiszolgatást.

Ha ez is megvan, jöhet kis barátaim bemutatása. Elképzeltem, hogy előbb listázom a zsiráfokat, majd utána egyenként bemutatom őket, később meg az előző lista elemeit belinkelem a megfelelő poszthoz, íg a cikkek azonnal elérhetőek.

No, hát nem így történt. Mert ugye, a közszereplők élete részben a nyilvánosság előtt zajlik (by Dz.). Ez jelen esetben Kollégáimat jelenti, akik egész nap azzal bombáztak, hogy hol vannak már a képek. Mert a Népnek képek kellenek! Mert a Nép nem szereti a konvenciókat, ellenben zabálja a botrányt, a szabálytalanságot, a revolúciót.

A Nép képeket követelt. És a Nép nyomásának engedni kell. Megkapta a képeket.

Még nem sok, és még nem az enyémek, de majd ez is kialakul.

Persze, Kedves Nép, ne várjatok tejfeles szájú celeb-zsiráfokat. Ez kedves barátom, és egyben nagy riválisom Perez Hilton reszortja.

Lesznek ellenben cuki Zsiráfok (by http://cukisag.blog.hu/), meg híres Zsairáfok (pl: Melman, meg az Arany Zsiráf), meg fontos Zsiráfok (különböző állatkertekből.).

A Koncepciónak már úgyis lőttek. Jöhet a durr-bele-a-lecsóba!

Nincsenek megjegyzések: